Pride - Konsert med Knut Anders Sørum

Nordre Land kommune og Lands Museum markerer den 19. august Pride. Og som avslutning på dagens markering blir det konsert med selveste Knut Anders Sørum trio på Lands Museum klokken 19.00.

"Knut Anders Sørum er kjent for sin store stemme, sitt varme vesen og sine underfundige låter i sjangeren soul på totendialekt. Sørum har en lang karriere som strekker seg helt tilbake til 90-tallet, via rockeband, Grand Prix (2004) og som vokalisten i «Skal vi danse» på TV2. Men det de fleste kjenner han best fra er kanskje da han høsten 2016 gikk helt til topps i NRKs «Stjernekamp» og sørget for at folk hjemme i stuene satt tacoen i halsen da den småskjeggete totningen med soul i røsten klemte til i Puccinis «Nessum Dorma»."

Vel møtt til en flott kveld på Lands Museum der vi feirer mangfold og kjærlighet med nydelig musikk og hverandre.

Salg av vin/øl, pølser, hamburger mm.

Nordsinni bakeri selger bakst og kaker lokalprodusert i Nordsinni.

Inngang 100 kr.

Finn billetter her: